۱۳۸۹ خرداد ۱۴, جمعه

ترافیک

تا به حال تو شهر کوچیکمون این­همه اتوبوس یه جا ندیده بودم.

کل شهر ترافیک! شده.

خدا می­دونه من بدبخت فردا صبح زود از کجا اتوبوس گیر بیارم تا منو تو تهران به کلاسم برسونه.

جمعه­ها کلاس طراحی دارم.

مطمئنم هیچ نیرویی به­جز همین استادم نمی­تونست اینقدر منظم منو مجبور کنه تا این­همه راه رو یه روزه برم و برگردم.

انگار فردا کل شهرمون خالی می­شه از جمعیت.

واقعن ینی انقدر جمعیت داریم و اصلا دیده نمی­شن؟!

مردم خونه نشیننا!

خدا فردارو به خیر کنه.

.

.

.

.................................................

پ. ن: یه نظرسنجی گذاشتم گوشه وبلاگم درباره موسیقی که داره پخش میشه!

لطفا نظر بدین.

برام مهمه.

۲۲ نظر:

شادي باقي گفت...

منم به ذوق كلاس فلوتم مسير اصفاهان تهران رو مرتب طي ميكنم
در مورد موزيك هم من اصلا نتونستم بشنومش
هميشه شاد باشي و جاري

مترسک گفت...

خیلی وقته وبلاگتون رو می خونم!دیدم نظر سنجی گذاشتین خواستم نظر بدم خب!اما راستش منم موزیک رو نتونستم بشنوم!

morteza گفت...

آهنگت رو باید دانلود کنم تا گوش بدم.
نظر میدم حتما

morteza گفت...

ما هم اسم نوشتیم که بریم
ولی من حوصله ش رو ندارم. اونم برم به حرفای آ** و یارو گوش کنم؟؟؟

پیش بینی کردن پنج میلیون میان.چی بگم به اینا من؟؟؟

morteza گفت...

گزینه های دیگه ای نمیشد اضافه کنی؟
سلیقه ی من با این آهنگ نمی خونه.
من تنوع رو دوست دارم. زود به زود عوض بشه. مثلا هر هفته.

پير فرزانه گفت...

ترافيك واقعي دو دل مردمه ،‌نه تو خيابونا.

سین دخت گفت...

اسم می نویشتی با همین اتوبوسا می رفتی بعد می رسیدی به کلاس خودت!!!
اعصاب هم که دیگه فولاد شده می تونستی تحمل کنی!!!!!!!

مژگان گفت...

با نظر سین دخت موافقم مجانی می رفتی کلی پذیرایی هم میشدی یه کادوی ناقابل هم گیرت می اومد به کلاس هم می رسیدی.

زهرا گفت...

مردمم بی کارن ها
یا خیلی بی عقلن
یا خیلی خود عزیزن
یا......

نظر هم دادیم به امید اینکه واقعا شمارش بشه ها و .....

مکرمه گفت...

پیشنهاد سیندخت خیلی خوب بود ها! من خودم که دبیرستان بودم یکیاز این اروها رو رفتم نمیدونی چقدر بهت میرسن ..

مکرمه گفت...

پیشنهاد سیندخت خیلی خوب بود ها! من خودم که دبیرستان بودم یکیاز این اروها رو رفتم نمیدونی چقدر بهت میرسن ..

سمیرا گفت...

هم پیشنهاد سیندخت خوب بود هم مکرمه اما پیشنهاد مکرمه بهتر بود چون دو بار پیشنهاد داد

سودا گفت...

سلام
رسیدی به کلاس؟
شنیدم کارت به تعداد لازم نبود
زنده موندی؟
نظر سنجیت بهتر بود گزینه ی هر از گاهی عوض بشه رو هم داشت من به اون رای میدادم این موسیقی خوبه ولی خیلی وقته اینه تکراری شده

ایستگاه گفت...

موسیقیت رو عوض کن نذار زیاد تکراری باشه

نمیدونم چه جوری رفتی و برگشتی!
امیدوارم به موقع رسیده باشی!

یه فکری به حال این راه بکن!

شلوار نارنجی گفت...

منم نتونستم موزیک و بشنفم
حالا حالا جا داریم واسه رشد جمعیت

عموفیروز گفت...

برای شادی:
پایدار باشی.
چرا اینهمه آدم نتونستن بشنون پس؟!!
سپاس.
.................
مترسک:
مرسی که خیلی وقته وبلاگمو میخونی.
مثل اینکه مشکلی وجود داره. یه فکری به حالش میکنم.
مرسی از نظرت.
.................
مرتضی:
خوب اصلا واسه چی اسم نوشتیاگه دوس نداری؟!!
این آ** و یارو رو هرچقد گشتم نتونستم شبیه به اسامی که میشناسم بکنم.
آهنگ رو هم باید هینجا گوش کنی نیابد دانلود کنی و گوش کنی.
خوب همین گزینهرو گذاشتم که برادر!
دارم به عقل نداشتمم شک میکنما.
.................
پیر فرزانه:
ینی اون ترافیکی که من دیدم واقعی نبود؟!!
.................
سیندخت:
مخصوصا اعصاب من!!!
.................
مژگان:
خوب اینارو از اول میگفتیددیگه.
اگه میدونستم اینهمه میرسن بهم اصلا کلاسو بیخیال میشدم میرفتم اونجا.
.................
زهرا:
تو چقدر غیر قابل پیشبینی هستی.
تا قبلازاینکه نظرتو ببینم میتونستم شرط ببندم از اونایی هستی که رفتی. یا لا اقل آرزوی رفتن داری و احیانان یه چند هزار تومنی هم انداختی توی صندوق!
.................
مکرمه:
پیشنهاد سیندخت خیلی دیر بود.
پیشنهاد سیندخت خیلی دیر بود.
..................
سمیرا:
پیشنهاد مکرمه دیرتر بود.
..................
سودا:
آره رفتم کلی زبون ریختم و بالاخره تمدیدش کردم.مرسی از نظرت.
خودم حس کردم دارم آهنگارو جواد میکنم.
..................
ایستگاه:
باشه یه فکری میکنم.
اما پیشنهادی واسه راه نداری؟
من که میخوام به را بگم کمی کوتاهتر شه. چیه اینهمه طولانی!
..................
شلوار نارنجی:
ای جانم عزیزم.
خودم میام برات بلوتوث میکنم.
غمت نباشه مرد!

morteza گفت...

شاید واسه تنوع
ولی دیروز به خودم میگفتم که کاشکی میرفتم ببینم این خبرایی که گذاشتن درسته یا نه. تا با چشای خودم ببینم.

سرکاریم دیگه؟؟
آ**= حجت الاسلام و المسلمین آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (گور به گور شده)
یارو:جناب دکتر محمود احمدی نژاد(تف تو روح پرفتوحش)

اونایی که نوشته بودم نظرم بود نه اینکه بگم اون گزینه ها رو اضافه کن.
مثلا گزینه ی توجه نکردم گزینه ی مناسبی نیست
اصلا خوب نیست یعنی آهنگش خوب نیست یا نحوه ی پخش خوب نیست؟؟

سارا (سیاه مشق) گفت...

آهنگش خوب بود.ولی از حد درک من خیلی بالاتر هست.چرا یه آهنگ ترکی نمیگذاری؟ من خاطره خیلی خوبی از آهنگ های ترکی دارم. یه آهنگی بود که فامیل ما می خوند توش می گفت آیرولوخ یا یه کلمه شبیه این. ببخش اگه کلمه را اشتباه نوشتم و آهنگ را داغون کردم.
من همیشه 14 خرداد را خیلی دوست دارمو تهران خلوت میشه و می تونی یکی دو روزی هم بزاری روش و بری مسافرت.درضمن بد نبود با همین اتوبوس ها می رفتی و از فکر آدمهای اون طرفی سر در می آوردی.

زهرا گفت...

آقا بیا بزن تو گوشمون ولی اینجوری فوش(فش) نده.

Aila گفت...

می آیم و میخوانمت و میروم. هنوز دستم نیامده چی بگم. فعلن همین.

Anonymous گفت...

درود.....
از اوتوبوس جا نمی مانی چون زمان اسیر توست!:))
من هم نتونستم بشنوم..ولی دوست دارم اگر هم بشنوم زود زود عوض بشه.ماه لی لی

دونا گفت...

مِدونی؟؟؟
در کل فکر میکنم موسیقی خوبیه. حس غریبی توشه منو تا مدت ها به فکر فرو برد. از کیه؟ مخصوصن قسمتی که ریتم تند میشه. اوج خلاقیت آهنگساز تو این قسمته.
من از پنج امتیاز بهش پنج میدم.



ولی مِدونی؟
اگه میتونستم بشنومش خیلی خوب میشد.
p: