۱۳۸۸ مهر ۱۲, یکشنبه

زمزمه.

جمله ای از سعید حجاریان:
اصلاحات مرد. زنده باد اصلاحات!

۱۸ نظر:

تقی کوچک گفت...

جمله ای از تقی کو چک :
اصلاحات مرد. زنده باد راه سوم...
اصول و اصلاح تمام شدند و بعید که نه ! غیر ممکن است زنده شود.

زودیاک گفت...

کسی هست که بخواد زنده اش بکنه!؟؟؟ اگر هم هست آیا کسی هست که بتونه؟؟؟؟

سی گفت...

زنده باد
انسان
انسانی...
که معنای آزادی را بداند و معنای دانستن را
زنده باد همه آنچه بزرگمان کند و بزرگ کند ایرانمان را...

سین دخت گفت...

آدرس اشتباه شد لطفا اگه امکانش هست اصلاح کن

شبگرد قلم به دست گفت...

عمو فيروز روزهاست كه نيستي
مي يام به وبلاگت سر مي زنم و مي رم
موفق باشيد
اين آدم بد بارها و بارها دلم رو سوزونده اون يه زنه زني كه اسمش يه عزيز از دست رفته روشه اما باز توبه نمي كنه خيلي بخشيدمش باور كن گيج شدم

Anonymous گفت...

سلام .همان ناشناس قیداری هستم.برتیرجورتان زتحمل سپر کنیم/ تاسختی کمان شما نیز بگذرد.به درود از دور

سودا گفت...

زنده يا مرده همينه كه هه
كي ميخواد زندش كنه؟
من؟
تو؟
يا هموناي كه كشتنش؟

ماتیک صورتی ملی جون گفت...

سلام عمو چی بگم والا!

Anonymous گفت...

سلام سليمان يادش بخير استاد شكيبا اولين باره مي يام وبلاگت خيلي عاليه اما جاي وبلاگ ما خاليه! البته عنوان وبلاگم رو عوض كردم شايد عنوان خوبي نباشه منتظر نظرت هستم
از طرف من كيم؟!

عموفیروز گفت...

سلام ناشناس!
آره استاد شکیبا که یادش همیشه خیره. خدا حفظش کنه.
ولی ایکاش خودتو معرفی میکردی.
من کیم؟؟!

نارنجی گفت...

مگه میشه اصلاحات مرد رو زنده کرد؟؟ سوداراست میگه حالا کی میخواد زنده کنه اگه هم میشه پس زنده باد...زنده باداصلاحات ....

مژگان گفت...

سلام
فعلا چاره نیست زنده باد...

پلپلک گفت...

سلام من که دیگه به هیچ کس اعتغاادی ندارم ..
آپ کردن هم حال و حوصله و حرف تازه میخواد که من فعلا ندارم ..خوبه شما آپی ..

محمد جواد شکری گفت...

لطف دارید ،امیدوارم لایق تعریفتان باشم.
اسباب کشی تان هم مبارک باشد

سین دخت گفت...

منزل نو مبارک
گرم شده خونه ات عمو مبارک باشه...

Hadi گفت...

ازین که اینجا باهم هستیم خوشحالم

تو آفتابی هستی که هیچ ابری توانایی پوشانیدنت را ندارد
باران را در هوای آفتابی تو تجربه خواهم کرد

Hadi گفت...

سلام
ازینکه اینجا هم باهمیم خوشحالم

تو آفتابی هستی که با هیچ ابری پوشانیده نمیشوی

نیما گفت...

ساتر میگه ما محکوم به ازادییم
و من هنوز معتقدم را ازادی و عدالت از جاده اصلاحات می گذرد.
پس زنده باد ازادی