۱۳۸۹ تیر ۸, سه‌شنبه

عموفیروز خانه خراب

خیلی تلاش کردم تا این خانه جدی را هم سریعتر راه بیندازم تا میهمانانم ناراحت نباشند.
فکرش را هم نمیکردم ساختن خانه جدید انقدر سخت باشد.
از همان اولش که از بلاگفا به بلاگر کوچ کردم، حدس میزدم روزی برسد که بیخواب شوم و خانه جدیدم دیگر با خودم هم غریبه باشد.
برای همین بود که آنجا را برای روز مبادا نگه داشته بودم.
تا وقتی که بتوانم این خانه را طوری بسازم که خودم بتوانم آرام بگیرم، موقتا به همان خانه اولی برمیگردم.
امیدوارم هر چه زودتر اینجا آماده شود.
ازقالبش گرفته تا انتخاب چیدمان و رنگش برایم سخت شده.
آدرس بلاگفایم هم اینجاست.
از تمام دوستان عزیزم هم بابت اینهمه دردسر معذرت میخواهم.
امیدوارم بتوانم جبران کنم.
راستش عموفیروز از همان اول زیاد به تغییر ناگهانی عادت نداشت.
همیشه وقتی جاییآرام میگرفتم سعی میکردم از آرامشم درهمانجا لذت ببرم.
هیچ وقت هم فکر تغییر به سرم نمیزد.
سپاس.
عموفیروز
.
.
.
................................
آدرس بلاگفایم هم این است.
Amufiruz.blogfa.com
خوشحال میشوم بتوانم میزبان خوبی باشم.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

منم اگه خودم تصمیم به تغییر نگیرم وقتی که وقتش رسیده باشه، همه چیز دست به دست هم میده که این اتفاق بیوفته!
تغییر و تازگی خیلی قشنگه.

سین دخت گفت...

سلام غالب نو کمی شاده و این خوبه
اما باید بهش عادت کرده قبلی خیلی سنگین بود