۱۳۸۹ فروردین ۱۷, سه‌شنبه

کوتاه و موقت

مجله تایم یک نظر سنجی برای انتخاب تأثیرگذارترین افراد جهان در سال 2010 میلادی ترتیب داده است.
با این لینک میتوانید به میرحسین موسوی (یکی از نامزدها) رأی بدهید.
برای رأی دادن کافیست اسلایدر بالای عکس را روی 100 بکشید و کد امنیتی را وارد کنید.
همچنین شیرین عبادی و زهرا رهنورد هم جزء لیست هستند که میتوانید به هر سه رأی بدهید.
دراین لیست هم میتوانید رتبه هر یک را بین دویست نامزد ببینید.
...................
زمانی که من رأی دادم
میرحسین موسوی، 15مین فرد با 11482 رأی، در ریتینگ 94 بود.
زهرا رهنورد، 63مین فرد با 1962 رأی، در ریتینگ 91 بود.
و شیرین عبادی،101مین فرد با 913 رأی،در ریتینگ 81 بود.

۱۳ نظر:

مهتا گفت...

مرسی عمو :)

FASAANEH گفت...

ممنون بابت اطلاع رسانی.

مژگان گفت...

سلام
نظر من هم بی ربط تر میشه، هستم.

Anonymous گفت...

سلام بر عمو جان خودم
داشتم توی کافی نت برای آزمون سنجش ثبت نام می کردم گفتم یه سری به دوستان عزیزم بزنم
امیدوارم سبز باشی وسبز بمونی زندگیت هم سبز باشه
بای
به قول آقا فرزاد در زمان بی وبلاگی:
جواد قاسملو

پلپلک گفت...

سلام 1-بریم نظر بدیم ببینیم چی میشه ..حالا طوری هم میشه یا اینم باز یه بازیه مثل همیشه؟
2-در مورد کتابخونه اگه میتونین اون نامه رو تهیه کنین لطفا باهام تماس بگیرین /میل و تلفنم رو سیندخت داره.

مادنا گفت...

اطلاع رسانی تو هم خوبه.
مر30

hamidreza گفت...

آقا تبریک.
شد 13هم.

مرضیه گفت...

آخه لیدی گاگا نفره اوله؟!
خدااااااااااااااا

هادی گفت...

الان 12 مه

هادی گفت...

الان 12 مه

Anonymous گفت...

سپاس عمو...ماه لی لی

پلپلک گفت...

سلام ای عموی معلم زحمت کش برای بچه های مدرسهات!!!
-همه اینها یک نفرن ها!
دوباره گروه فشار برای آپ کردن زود زود رو راه انداختم میخوام یه اسمی هم براش بزارم پس تا نحسیش دامنتو نگرفته آپ کن.

نی نا گفت...

وای خدای من چقدر وحشتناکه باید مرد،پر شدو پر پر شد.